tisdag 1 juli 2008

Semester...

Ja semestern tjuvstartade förra veckan med en resa till Mallis men börjar på riktigt idag tisdag den 1 juli! Igår kväll blev det lite jobb då jag lovat att befinna mig på ledarträff i en förening, men nu ska det bli skönt att kunna njuta av sin första "riktiga" semester ever!! Synd bara att min Maria började sitt sommarjobb på Runnagården igår och jobbar typ alla veckor då jag är ledig, men men, vi ska nog kunna ha några bra dagar ihop också!

Tänkte uppdatera er lite med bilder från både midsommar och Mallis. Midsommar var grymt trevligt nere i Kungshamn där vi firade vid Fridas stuga precis vid vattnet! Härligt!

För att göra det enklast för er och mig så har jag lagt upp bilderna i min Pixbox. Klicka på länken ner till höger bland länkarna för att komma till bilderna!

Må väl!

1 kommentar:

Ringo sa...

Skönt med semester!

Det är nåt speciellt med den där första semestern när man inte skall varken sommarjobba, eller färdigställa några skolarbeten. Inga krav, bara ta det lugnt. Passa på att njut!

//Magnus